ARKIVET

INSTITUT FOR MATEMATISKE FAG KØBENHAVNS UNIVERSITET

φ (\frac{∑ a_{ν}x_{ν}}{∑ a_{ν}} ) ≤ \frac{∑ a_{ν}φ(x_{ν})}{∑ a_{ν}}

Overdragelse af arkivmateriale til Arkivet ved Institut for Matematiske Fag

Giver:

Efternavn: Fornavn(e): Stilling: Institution: Adresse:

Telefon: E-mail:

Beskrivelse af arkivmaterialet

Giverens relation til arkivmaterialet:

VEND!

Overdragelsesbetingelser

Arkivmaterialet beskrevet ovenfor overdrages hermed til arkivet ved Institut for Matematiske Fag med nedenstående klausuler (kryds af). Der gøres opmærksom på, at institutionen Institut for Matematiske Fag er den formelle modtager, der forpligter sig til at overholde klausulerne.

Ingen klausuler

Materialet må først gøres tilgængelig fra og med (dato):

Andre klausuler:

Copyright

Som udgangspunkt tilhører copyright til arkivmateriale den der har fremstillet det. I tilfælde af dennes død tilhører den efterkommerne. Tilladelse til citering fra og/eller publikation af hele dokumenter skal derfor gives af disse. For at gøre arbejdet lettere for historikere, der ønsker at citere m.m. kan copyright overdrages til arkivet. Kryds af nedenfor, hvad der overdrages.

Overdragelse af den fulde copyright til arkivmaterialet, dvs. arkivet fremover har alle rettigheder vedrørende publikation af materialet og retten til at give tilladelse til citering fra det.

Overdragelse af en begrænset copyright. Arkivet kan give tilladelse til at der citeres fra arkivmaterialet, hvorimod retten til publikation af hele eller dele af materialet ikke overdrages.

Ingen overdragelse af copyright.

Hvis fuld copyright ikke overdrages, hvem skal man så henvende sig til for at få tilladelse til citering/publikation (navn & adresse):

Dato: Giverens underskrift:

Forbeholdt arkivet

Modtaget af: Dato: